Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Direct debit

 
Pot recupera banii în cazul în care consider că valoarea facturii achitate prin Direct Debit este prea mare?

Da, poţi transmite o solicitare de rambursare către Bancă, iar aceasta, în calitate de entitate plătitoare, va da curs solicitării tale în cazul în care contul tău bancar a fost debitat în mod greșit.

 
 
   
Ce modalităţi de plată fără factură obligatorie am la dispoziţie?
  • plata prin Direct Debit;
  • plata în magazinele Vodafone cu numerar sau prin card. Va trebui să comunici casierului numele titularului, numărul de telefon sau numărul de factură;
  • plata prin My Vodafone;
  • plata prin virament;
  • plata cu cardul;
  • plata la orice sucursală a băncilor BRD (la terminale vei avea nevoie de factură în format fizic), Bancpost, Transilvania, Carpatica, Romexterra, UniCredit Ţiriac, BCR, CEC, Piraeus, Garanti, RBS. Va trebui să prezinţi buletinul şi codul de abonat, seria şi numărul facturii şi suma de plată;
  • plata cu numerar la automatele ZebraPay.
 
 
   
Cât plătesc pentru Direct Debit?

Nu vei plăti nimic, deoarece nu se percepe comision pentru facturile plătite prin Direct Debit, costul acestora fiind suportat de către Vodafone. Singura excepţie este Raiffeisen Bank, care percepe un comision de 1.5 Ron/tranzacţie pentru clienţii care nu sunt abonaţi la un pachet de servicii Raiffeisen.

 
 
   
Dacă am Direct Debit activ şi nu am bani în cont la scadenţa facturii, banca îmi va debita contul după ce îl alimentez?

Banca încearcă debitarea contului tău în dimineața din ziua scadenței. Dacă nu ai îndeajuns de mulţi bani în cont pentru achitarea integrală a facturii, contul tău nu va mai fi debitat în luna respectivă, caz în care trebuie să faci plata facturii în alt mod.

 
 
   
Pot să îmi setez o limită de debit?

Da, pe mandatul de Direct Debit există secțiunea "Limită debit" / "Suma maximă" pe care e indicat să o completezi cu suma maximă în care consideri că facturile tale se vor încadra. Dacă dorești să modifici această limită, adresează-te băncii.

 
 
   
Dacă am activat Direct Debit şi achit factura curentă printr-o altă modalitate după ce se emite şi cea de-a doua factură, ce sumă mi se va extrage la următoarea plată prin Direct Debit?

Suma retrasă va fi soldul pe care îl ai înregistrat în sistemele Vodafone cu două zile înainte de scadență. Dacă ai două facturi neachitate, ţi se va extrage suma care poate acoperi ambele facturi.

 
 
   
Dacă plata prin Direct Debit nu se poate efectua voi fi informat?

Da, vei fi notificat de către Vodafone în oricare dintre următoarele situații:

  • factura nu a fost achitată pentru că suma din cont este insuficientă.
  • limita de debitare setată de tine este mai mică decât suma de plată de pe factură.
  • contul tău bancar a fost blocat.
 
 
   
Cum ştiţi că a fost efectuată plata?

Banca transmite informaţia despre efectuarea transferului şi pe baza acesteia plata facturii tale este confirmată automat. Ulterior, vei primi un SMS cu confirmarea plăţii.