Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Factura PDF din MyVodafone are valoare fiscală? Poate fi folosită în contabilitatea firmei?

Doar dacă ai optat pentru factura electronică. Dacă nu ţi-ai dat încă acordul pentru renunţarea la factura tipărită, poţi face acest lucru accesând secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasând butonul Activează factura electronică.

 
 
   
Dacă am optat pentru factura electronică din My Vodafone, cum voi primi factura?

Pe e-mail, în fiecare lună. Vei primi doar prima pagină a facturii, care are valoare fiscală.

 
 
   
Este necesar să mai activez factura după crearea contului MyVodafone?

Da. Dacă doreşti activarea acesteia accesează secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasă butonul Activează factura electronică.

 
 
   
Cine poate opta pentru factura electronică?

Contul se poate înregistra atât pentru persoane fizice, cât şi juridice. În cazul în care ai mai multe numere de telefon pe acelaşi cod de abonat este necesar să creezi un singur cont My Vodafone pe baza numărului principal de pe cont. Astfel, se va activa factura electronică pentru toate numerele active pe acelaşi cod de abonat.

 
 
   
Cum pot primi factura fiscală pe e-mail?

Accesează secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasă butonul Activează factura electronică. Începând cu următoarea factură vei primi un e-mail care va conține prima pagină a facturii în format PDF. Fișierul PDF va fi semnat electronic.

Accesează acum meniul Factură electronică pentru activarea facturii electronice.

 
 
   
Ce pot face daca primesc factura cu întârziere sau nu o primesc deloc?
  • Anunţă situaţia la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii, spunându-i ghidului Andreea spre exemplu „Vreau să știu de ce nu primesc factura acasă”;
  • Activează-ți factura electronică accesând secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasă butonul Activează factura electronică. Astfel, ai acces la factură în maxim 24 de ore de la emiterea ei şi o poţi înregistra şi în contabilitate;
 
 
   
Pot primi informații detaliate despre factură prin mail?
 
 
   
Cum plătesc factura electronică?
  • online, din contul tău My Vodafone,
  • în oricare dintre magazinele Vodafone din ţară sau unde vezi sigla PayPoint
  • cu cardul, la ATM
  • la bancă, prin completarea unui formular
  • prin virament, cu ordin de plată.
  • prin direct debit,
  • direct de pe telefon, prin apel la *100# sau prin Mobile Banking,
  • apelează gratuit *100# oricând doreşti să afli informaţii despre factura ta.

Click aici pentru detalii despre modalităţile de plată.

 
 
   
Cum aflu datele facturii?
  • Accesezi secţiunea My Vodafone > Factură > Factura curentă și click pe butonul "Descarcă factura"
  • Apelezi *100#, selectezi secţiunea Factură şi Plăţi - Factura ta
  • Apelezi *222, apoi spui ghidului Andreea "vreau să știu cât am de plată"

Reține că poți afla datele facturii în maxim două zile de la emiterea acesteia.

 
 
   
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere, se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.