Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum intru în posesia banilor de pe factura negativă pe care am primit-o după renunţarea la abonament?

Poţi solicita returnarea banilor prin apel la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu „Vreau să recuperez banii achitați suplimentar.

Transferul efectiv se va face pe baza unei solicitări în scris, semnată şi ştampilată, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la depunere. Suma se poate returna într-un cont bancar ce aparţine societăţii sau se poate transfera într-un alt cont activ de la Vodafone iar solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.

 
 
   
Factura PDF din MyVodafone are valoare fiscală? Poate fi folosită în contabilitatea firmei?

Da. Dacă ai optat pentru factura electronică.

 
 
   
Cum pot activa Direct Debit pentru a-mi plăti facturile Vodafone?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste bănci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR UniCredit Bank, Garanti Bank, OTP Bank, Alpha Bank intră în contul tău bancar online și activează opțiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar
 
 
   
Cum mă pot înregistra în contabilitate dacă fac plata pe internet?

După finalizarea tranzacţiei, solicită un extras de cont de la banca la care s-a făcut tranzacţia sau ne poți solicita prin apel la *224/email persoane.juridice_ro@vodafone.com

 
 
   
Cum activez serviciul Direct Debit?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste bănci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR UniCredit Bank, Garanti Bank, OTP Bank, Alpha Bank intră în contul tău bancar online și activează opțiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar
 
 
   
Este necesar să mai activez factura după crearea contului MyVodafone?

Da. Dacă doreşti activarea acesteia accesează secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică, apasă butonul Activează factura electronică, după care alege opțiunea Alertă factură și completează adresa de e-mail pe care dorești să primești lunar factura.

 
 
   
Ce pot face daca primesc factura cu întârziere sau nu o primesc deloc?

Activează-ți factura electronică accesând secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și bifeaza Activează factura, astfel vei avea acces la aceasta în maxim 24 de ore de la emitere. Factura electronică are valoare fiscală şi este recunoscută în contabilitate. De asemenea, ai la dispoziție platforma factură.vodafone.ro, unde poți vizualiza ultima factură emisă.

 
 
   
Cum îmi activez CD online?

Ia legătura cu specialistul tău de cont şi cere-i activarea acestei opţiuni

 
 
   
Pot reveni oricând la factura tipărită?

Poți reveni la factura tiparită numai contactand *222 sau specialisitul de cont alocat societății tale.

In funcție de tipul de factură ales se va aplica tariful corespunzator conform TCG.

Astfel, daca vei opta pentru factura printata se va aplica tariful de 1.99 EURO + TVA. În orice moment poți revenii la factura electronică din contul tău MyVodafone, factură, ce va fi primită în mod gratuit.

 
 
   
Unde şi cum pot plăti factura dacă nu doresc să aştept până ce o primesc prin poştă?
  • online, prin contul tău My Vodafone. Daca nu ai încă un cont, ia legătura cu specialistul de cont alocat sau apelează *222;
  • la orice casierie Vodafone.