Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
În cât timp pot recupera garanţia depusă?

După 6 luni de la depunere, în cazul în care în acest timp contul nu a avut restricţii sau deconectări pe motiv de neplată. Singurele situaţii în care se va restitui garanţia înainte de cele 6 luni sunt:

  • rezilierea numărului pentru care ţi s-a cerut garanţia,
  • dezactivarea serviciului pentru care ţi s-a cerut garanţia.

După înregistrarea cererii, restituirea se face în termen de 8-12 zile lucrătoare.

 
 
   
Cum îmi pot recupera garanţia depusă acum 6 luni?
  • returnare prin transfer în contul de plăţi în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii în scris, semnată şi ştampilată, şi trimisă prin fax la 0372.021475.
  • returnare în contul tău bancar în termen de 8-12 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii. Pentru aceasta va fi nevoie să trimiţi prin fax la numărul 0372.021475 o cerere semnată şi ştampilată care să conţină contul IBAN, banca şi sucursala la care ai deschis contul. Te rugăm să trimiţi IBAN-ul după forma nouă - cu 24 de caractere şi prefixul RO – deoarece, în caz contrar, cererea nu va putea fi procesată.
 
 
   
Ce pot face daca primesc factura cu întârziere sau nu o primesc deloc?
  • Anunţă situaţia la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii, spunându-i ghidului Andreea spre exemplu „Vreau să știu de ce nu primesc factura acasă”;
  • Activează-ți factura electronică accesând secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasă butonul Activează factura electronică. Astfel, ai acces la factură în maxim 24 de ore de la emiterea ei şi o poţi înregistra şi în contabilitate;
 
 
   
Cum intru în posesia banilor de pe factura negativă pe care am primit-o după renunţarea la abonament?

Poţi solicita returnarea banilor prin apel la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu „Vreau să recuperez banii achitați suplimentar.

Transferul efectiv se va face pe baza unei solicitări în scris, semnată şi ştampilată, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la depunere. Suma se poate returna într-un cont bancar ce aparţine societăţii sau se poate transfera într-un alt cont activ de la Vodafone iar solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.

 
 
   
Factura PDF din MyVodafone are valoare fiscală? Poate fi folosită în contabilitatea firmei?

Da. Dacă ai optat pentru factura electronică.

 
 
   
Cum pot activa Direct Debit pentru a-mi plăti facturile Vodafone?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste bănci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR UniCredit Bank, Garanti Bank, OTP Bank, Alpha Bank intră în contul tău bancar online și activează opțiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar
 
 
   
Cum mă pot înregistra în contabilitate dacă fac plata pe internet?

După finalizarea tranzacţiei, solicită un extras de cont de la banca la care s-a făcut tranzacţia sau ne poți solicita prin apel la *224/email persoane.juridice_ro@vodafone.com

 
 
   
Ce pot face dacă primesc factura cu întârziere?

Activează-ți factura electronică din contul tău My My Vodafone și bifează opțiunea Alertă factură, astfel vei avea acces la aceasta în maxim 24 de ore de la emitere. Factura electronică are valoare fiscală şi este recunoscută în contabilitate. Ai aici mai multe detalii legate de activarea facturii electronice.

De asemenea, ai la dispoziție platforma factură.vodafone.ro, unde poți vizualiza ultima factură emisă.

 
 
   
Cum activez serviciul Direct Debit?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste bănci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR UniCredit Bank, Garanti Bank, OTP Bank, Alpha Bank intră în contul tău bancar online și activează opțiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar
 
 
   
Este necesar să mai activez factura după crearea contului MyVodafone?

Da. Dacă doreşti activarea acesteia accesează secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică, apasă butonul Activează factura electronică, după care alege opțiunea Alertă factură și completează adresa de e-mail pe care dorești să primești lunar factura.