Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum aloc sau restricționez minute în MVPN?

Accesează aplicația aici și mergi la secțiunea "Alocare de Minute", apoi alege una dintre cele patru variante de alocare a minutelor pe destinații (A, B, C sau D). Valoarea "0" înseamnă acces restricționat, "-1" acces nelimitat, iar orice altă valoare înseamnă ca are acces în limita acesteia.

 
 
   
Trebuie să fiu titularul ambelor numere de telefon?

Nu, cele două numere de telefon pot fi înregistrate pe titulari diferiţi.

 
 
   
Dacă mi se fură sau pierd telefonul, trebuie să restricţionez ambele numere?

Apelează *222, apoi spune ghidului „vreau să blochez un număr de telefon”. Introdu numărul de telefon pe care îl foloseai ca număr principal în momentul furtului sau pierderii și apoi introdu parola de loialitate Vodafone pentru tine . Repetă pașii de mai sus și pentru cel de-al doilea număr de telefon.

 
 
   
Există şi o ofertă de telefonie fixă pentru persoane juridice?

Da, poți verifica detaliile și beneficiile acestei oferte aici. Vei primi tarife avantajoase și un telefon gratuit la activare, dacă închei contractul pe minim 1 an.

 
 
   
Dacă sunt client Business, beneficiez şi de promoţii pentru persoane fizice?

Da, indiferent că deţii un abonament de companie.

 
 
   
Dacă doresc să îmi fac un abonament pe firmă, cum pot afla ofertele speciale Vodafone?

De pe site,in orice magazin Vodafone sau de la specialistul de cont.

 
 
   
Cum se tarifează apelurile?

La secundă, cu excepţia primului minut din convorbire, care se tarifează prin rotunjire la minut. Timpul de conversaţie începe cu semnalul de răspuns şi se încheie cu primul semnal de eliberare a liniei, generat fie de cel care a iniţiat apelul, fie de cel care l-a primit.

 
 
   
Este posibil să îmi trec abonamentele de business la promoţia actuală pentru persoane fizice?

Da, doar dacă abonamentele au depăşit perioada contractuală. Dacă eşti titular de contract sau împuternicit din partea firmei, apelează *222 sau *221 și spune-i ghidului Andreea solicitarea ta, spre exemplu “Vreau să fac o modificare de abonament” ,sau ia legatura cu specialistul tău de cont, fie vino într-un magazin Vodafone pentru schimbarea abonamentului şi semnarea unui nou contract.

 
 
   
Pot primi oferte speciale faţă de pomoţiile de pe site dacă activez un număr mai mare de abonamente?

Desigur. Apelează consultanţii noştri de vânzări la 0372.02.4444 sau completează formularul de contact.

 
 
   
Cum activez extraopţiuni?

Ca și titular de contract , prin oricare dintre următoarele modalități: