Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Dacă sunt client Business, beneficiez şi de promoţii pentru persoane fizice?

Da, indiferent că deţii un abonament de companie.

 
 
   
Este posibil să îmi trec abonamentele de business la promoţia actuală pentru persoane fizice?

Da, doar dacă abonamentele au depăşit perioada contractuală. Dacă eşti titular de contract sau împuternicit din partea firmei, apelează *222 sau *221 și spune-i ghidului Andreea solicitarea ta, spre exemplu “Vreau să fac o modificare de abonament” ,sau ia legatura cu specialistul tău de cont, fie vino într-un magazin Vodafone pentru schimbarea abonamentului şi semnarea unui nou contract.

 
 
   
Cum se tarifează apelurile?

La secundă, cu excepţia primului minut din convorbire, care se tarifează prin rotunjire la minut. Timpul de conversaţie începe cu semnalul de răspuns şi se încheie cu primul semnal de eliberare a liniei, generat fie de cel care a iniţiat apelul, fie de cel care l-a primit.

 
 
   
Dacă doresc să îmi fac un abonament pe firmă, cum pot afla ofertele speciale Vodafone?

De pe site,in orice magazin Vodafone sau de la specialistul de cont.

 
 
   
Cum activez extraopţiuni?

Ca și titular de contract , prin oricare dintre următoarele modalități:

 
 
   
Cum aloc sau restricționez minute în MVPN?

Accesează aplicația https://vpn.vodafone.ro/mvpn/actions/Home.do și mergi la secțiunea "Alocare de Minute", apoi alege una dintre cele patru variante de alocare a minutelor pe destinații (A, B, C sau D). Valoarea "0" înseamnă acces restricționat, "-1" acces nelimitat, iar orice altă valoare înseamnă ca are acces în limita acesteia.

 
 
   
De ce acte am nevoie pentru a încheia un contract pe persoană juridică?

Daca ai deja un număr de telefon pe persoana juridică în rețeaua Vodafone nu vom avea nevoie de alte acte, apelează *222 pentru a solicita o ofertă. Dacă nu ești client Vodafone, vino la un magazin Vodafone* cu următoarele acte în original:

  • cartea de identitate;
  • certificatul de înmatriculare al societăţii;
  • ştampila firmei, dacă eşti titular sau împuternicirea scrisă ştampilată, dacă eşti delegat;
  • formular tip de contract Vodafone completat.

*Vodafone România îşi rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare.

 
 
   
Am nevoie de 20 terminale cu numere separate şi de 30 terminale cu număr interior toate pe acelaşi contract. Ce îmi recomandaţi?

Pentru a primi o oferta personalizata te rugam sa urmezi una din variantele de mai jos:

 
 
   
Dacă mi se fură sau pierd telefonul, trebuie să restricţionez ambele numere?

Accesează secţiunea "Contul meu" din meniul aplicaţiei My Vodafone, apoi "Setari" si "Blochează SIM" sau apelează *222, apoi spune ghidului „vreau să blochez un număr de telefon”. Introdu numărul de telefon pe care îl foloseai ca număr principal în momentul furtului sau pierderii și apoi introdu parola de loialitate Vodafone pentru tine . Repetă pașii de mai sus și pentru cel de-al doilea număr de telefon.

 
 
   
Pot primi oferte speciale faţă de pomoţiile de pe site dacă activez un număr mai mare de abonamente?

Pentru a primi oferta personalizată, te rugam sa urmezi una din variantele de mai jos:

  • Completează formularul de https://www.vodafone.ro/business/asistenta/contact/ și vei fi contactat în scurt timp de către un reprezentant Vodafone.
  • Apelează *222 și spune-i ghidului Andreea solicitarea ta, spre exemplu “Vreau să fac o modificare de abonament
  • Apelează 0372024444 - Departamentul de Vânzări
  • Vino într-un magazin Vodafone.