Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Extraopțiuni telefonie mobilă

 
Cât timp trebuie să păstrez o opţiune activă pe cont?

În cazul în care ai ales o extropțiune cu perioada contractuală, aceasta trebuie menținută activă 12 luni sau 24 luni, in funcție de perioada contractată.

În cazul în care opțiunea aleasă este fără perioada contractuală, ea trebuie menținută cel putin 30 de zile de la activare.

 
 
   
Opţiunile publice disponibile persoanelor fizice sunt disponibile pentru abonamentele din noul portofoliu Business?

Nu, acestea pot fi activate doar peste abonamente din portofoliul destinat persoanelor fizice.

 
 
   
Cum activez extraopţiuni?

Ca și titular de contract , prin oricare dintre următoarele modalități:

  • online, din contul tău My Vodafone, secţiunea Contul meu > Serviciile mele > Modificare extraopţiuni;
  • cu un apel către *221.
  • cu un apel către *100# dacă ești persoana autorizată în relația cu Vodafone, pentru firma pe care o reprezinți.
 
 
   
Cum pot vedea serviciile şi extraopţiunile active pe fiecare număr?

Pe factură – vei avea un sumar pentru fiecare număr în parte, ce cuprinde abonamentul, extraopţiunile, serviciile folosite de numărul respectiv, precum şi detalierea, dacă ai solicitat în prealabil acest lucru.

În contul My Vodafone , secţiunea Serviciile mele

 
 
   
Ce extraopţiuni cu minute internaţionale pot activa?

Vezi aici lista extraopțiunilor cu minute internaționale.