Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Abonamente telefonie mobilă

 
Cum se tarifează apelurile?

La secundă, cu excepţia primului minut din convorbire, care se tarifează prin rotunjire la minut. Timpul de conversaţie începe cu semnalul de răspuns şi se încheie cu primul semnal de eliberare a liniei, generat fie de cel care a iniţiat apelul, fie de cel care l-a primit.

 
 
   
Cum aloc sau restricționez minute în MVPN?

Accesează aplicația aici și mergi la secțiunea "Alocare de Minute", apoi alege una dintre cele patru variante de alocare a minutelor pe destinații (A, B, C sau D). Valoarea "0" înseamnă acces restricționat, "-1" acces nelimitat, iar orice altă valoare înseamnă ca are acces în limita acesteia.

 
 
   
Este posibil să îmi trec abonamentele de business la promoţia actuală pentru persoane fizice?

Da, doar dacă abonamentele au depăşit perioada contractuală. Dacă eşti titular de contract sau împuternicit din partea firmei, apelează *222 sau *221 și spune-i ghidului Andreea solicitarea ta, spre exemplu “Vreau să fac o modificare de abonament” ,sau ia legatura cu specialistul tău de cont, fie vino într-un magazin Vodafone pentru schimbarea abonamentului şi semnarea unui nou contract.

 
 
   
Pot împuternici pe cineva să încheie contractul în locul meu?

Da, poți delega o persoană care trebuie să se prezinte la magazinul Vodafone cu o carte de identitate, cu certificatul de înregistrare al societăţii, ştampila firmei şi împuternicirea scrisă și ştampilată, din partea titularului.