Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Abonamente telefonie fixă

 
Cum se tarifează apelurile?

La secundă, cu excepţia primului minut din convorbire, care se tarifează prin rotunjire la minut. Timpul de conversaţie începe cu semnalul de răspuns şi se încheie cu primul semnal de eliberare a liniei, generat fie de cel care a iniţiat apelul, fie de cel care l-a primit.

 
 
   
De ce acte am nevoie pentru a încheia un contract pe persoană juridică?

Vino la un magazin Vodafone* cu următoarele acte în original:

- cartea de identitate;
- certificatul de înmatriculare al societăţii;
- ştampila firmei, dacă eşti titular sau împuternicirea scrisă ştampilată, dacă eşti delegat;
- formular tip de contract Vodafone completat.

*Vodafone România îşi rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare.

 
 
   
Ce acte sunt necesare pentru a încheia un contract pe persoană juridică?

Pentru activarea unui cont nou

  1. Act de identitate împuternicit
  2. Copie după actul de identitate al administratorului sau asociatului unic
  3. Împuternicire sau declarație pe proprie răspundere, în funcție de situație (statutul firmei NU este obligatoriu)
  4. Declarația împuternicitului, prin care acesta își exprimă acordul asupra prelucrării datelor personale (doar în cazul în care persoana care semnează contractul este împuternicit, nu și administrator sau asociat unic)
  5. Certificat de Înregistrare Fiscală, în scopuri de TVA (doar pentru firmele plătitoare de TVA)
  6. Ștampila firmei

Pentru activarea unui număr nou pe un cont existent

  1. Act de identitate împuternicit
  2. Împuternicire sau declarație pe proprie răspundere, în funcție de situație (statutul firmei NU este obligatoriu)
  3. Declarația imputernicitului, prin care acesta își exprimă acordul asupra prelucrarii datelor personale (doar în cazul în care persoana care semnează contractul este împuternicit, nu și administrator sau asociat unic)
  4. Ștampila firmei
 
 
   
Ce pot face dacă nu am setat corect zona?

Apelează *222 sau *221 dacă ești persoană juridică, apoi:
Spune-i ghidului Andreea solicitarea ta, spre exemplu “Doresc configurarea zonei” sau “Vreau să activez zona mea”;

- resetează zona în acelaşi loc
- înregistrează zona în alt loc (contra cost).

 
 
   
Am nevoie de 20 terminale cu numere separate şi de 30 terminale cu număr interior toate pe acelaşi contract. Ce îmi recomandaţi?

Completează formularul de aici și vei fi contactat în scurt timp de către un reprezentant Vodafone (link către contact form).

- Apelează *222 și spune-i ghidului Andreea solicitarea ta, spre exemplu “Vreau să fac o modificare de abonament”
- Apelează 0372024444 - Departamentul de Vânzări
- Vino într-un magazin Vodafone.