Tot ce privești
într-un singur loc.

Descoperă Vodafone TV, aplicaţia în care vezi filmele, serialele și emisiunile tale preferate.

Recomandări personalizate 

Primești recomandări direct în aplicatie, în funcţie de preferinţele și obiceiurile tale de vizionare. 

Descărcare temporară 

Poţi să descarci direct în aplicaţie conţinutul tău preferat și să te uiţi oricând dorești. Chiar și atunci când nu ești conectat la Internet. 

Vizionare continuă 

Poţi să continui vizionarea oricărui film în orice altă zi, de pe orice alt device, exact de unde ai rămas. 

Înregistrezi direct în aplicaţie 

Înregistrezi orice emisiune TV dorești, direct din aplicaţie, iar apoi te uiţi când ai timp. 

Ai filme și seriale la
doar 3 pași distanţă

 

1 Intră în contul tau MyVodafone
sau creează-ţi un cont nou.

Intră în cont
 
 

2 Alege opţiunea Vodafone TV
care ţi se potrivește.

Vezi extraoptiunile
 

3 Descarcă aplicaţia Vodafone TV din Google Play sau App Store și gata, te uiţi la ce vrei, când vrei,oriunde vrei!

Opţiuni
VodafoneTV

3€
Opţiuni
Family


peste 500 ore de petrecut in familie
 

9 canale TV

Disney Channel, Disney Junior,

Viasat (3 canale) & History,

Nickelodeon & Nick Junior, DaVinci Learning

*Ofertă valabilă pentru abonaţii Vodafone

1€
Opţiuni
Learn & Fun


peste 300 ore de episoade educative pentru copii

3 canale TV

Nickelodeon & Nick Junior

DaVinci Learning

 

 

3€
Opţiuni
Cinema


peste 1000 ore de filme si seriale captivante

5 canale TV

Comedy Central & Paramount

TV 1000 & Epic Drama

Crime & Investigation

 


Sau alege toate beneficiile la un preţ special

5€
Opţiuni
Premium

Întrebări frecvente
VodafoneTV

Ce este Vodafone TV?

  • Vodafone TV este cel mai nou serviciu TV al Vodafone, care oferă acces la conţinut de calitate pentru întreaga familie prin intermediul aplicaţiei mobile Vodafone TV, disponibilă pentru Android și iOS.

Cum mă autentific în aplicaţia Vodafone TV?

  • După descărcarea aplicaţiei dvs. Vodafone TV din App Store sau Google Play, vă puteţi conecta utilizând contul de MyVodafone (cu nume de utilizator și parolă). Dacă v-aţi uitat parola, aveţi posibilitatea de a o reseta direct din aplicaţia Vodafone TV sau de pe www.vodafone.ro. Dacă nu aveţi încă un cont MyVodafone, vă puteţi crea unul pe www.vodafone.ro sau direct în aplicaţia mobilă MyVodafone.

Ce extraopţiuni sunt disponibile în Vodafone TV?

  • Opţiunea Cinema înglobează toate genurile de filme, pentru toate gusturile: de la blockbustere și filme independente premiate la festivaluri și până la filme pentru întreaga familie, seriale de comedie sau drame.
  • În opţiunea Family găsești conţinut pentru copii, dar și pentru părinţi. Hopster pentru copiii mici, dar și conţinut educaţional de la Da Vinci Learning și Nickelodeon, plus Disney pentru toţi copiii și documentare BBC și Viasat pentru părinţi.

Pot vedea emisiuni care au fost deja difuzate?

  • Da, și există mai multe moduri în care puteţi vedea programele pe care le-aţi pierdut. Puteţi utiliza funcţia de “Căutare" din partea dreaptă sus a meniului sau puteţi naviga în Ghidul TV în trecut, pentru a vedea emisiunile din ultimele 7 zile. În cazul în care programul care vă interesează are pictograma cu săgeata circulară, puteţi începe imediat să îl vizionaţi. De asemenea, puteţi găsi cele mai bune programe din ultimele 7 zile și în secţiunea Catchup On Demand din meniul Video on Demand.

Pot vedea de la început un program de pe un canal TV care e live?

  • Da, accesaţi sectiunea Ghid Programe TV, alegeţi programul care vă interesează și verificaţi dacă este marcat cu pictograma cu săgeata circulară spre stânga. Puteţi să reporniţi urmând acești pași: selectaţi opţiunea De la început din pagina respectivului program sau puteţi, de asemenea, să reporniţi programul apăsând butonul Pauză în timp ce urmariţi un canal tv și să deplasaţi cursurul de pe banda roșie. Pentru funcţia de restart sunt disponibile numai programele care au pictograma aferentă.

Am introdus corect username și parola de MyVodafone, însă nu mă pot autentifica în Vodafone TV, ce trebuie să fac mai departe?

  • Asiguraţi-vă că aveţi o opţiune Vodafone TV activă pe cont, verificând în My Vodafone, secţiunea Serviciile Mele/Vodafone TV. În cazul în care nu există nicio opţiune activă trebuie mai întâi să activaţi una, verificând ofertele speciale pentru dvs.

Ce presupun cele 3 permisiuni ale Vodafone TV care trebuie agreate înainte de a utiliza aplicaţia?

  • Cele 3 categorii de permisiuni sunt necesare pentru a ne asigura că aplicaţia funcţionează la parametri optimi, astfel:
    • Accesul la statusul telefonului și gestionare apeluri este un mesaj standard al sistemului de operare Android care ne este necesar doar pentru a crea un ID unic al dispozitivului dvs. Aplicaţia nu acceseaza contactele sau istoricul apelurilor.
    • Accesul la locaţie este important pentru geo-blocare și acces în roaming conform reglementărilor europene de portabilitate a conţinutului audiovizual.
    • Accesul la fișiere media de pe dispozitiv este necesar pentru unele funcţionalităţi, precum și pentru a putea folosi spaţiu de stocare extern în cazul în care cel intern este limitat.

Cum caut o emisiune sau un film care mă interesează?

  • Cu ajutorul butonului de Căutare (pictograma cu o lupă) aflat în colţul din dreapta sus al aplicaţiei, unde trebuie să introduceţi minimum 3 caractere.

Care este rolul Codului PIN?

  • PIN-ul este un cod numeric de utilizat dacă decideţi să activaţi funcţia de Control Parental. Puteţi să-l setaţi sau să-l modificaţi din Profil și Setări - Parolă & PIN. PIN-ul standard pentru serviciul Vodafone TV este 1234.

Cum activez Controlul Parental pentru copilul/copiii mei?

  • Puteţi activa codul PIN pentru a proteja vizualizarea programelor din secţiunea Profil și Setări - Setări de control parental din meniul aplicatiei, alegând dintre următoarele opţiuni:
  • AP – producţii care pot fi vizionate de copiii în vârstă de până la 12 ani numai cu acordul sau împreună cu părinţii ori familia
  • 12 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 12 ani
  • 15 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 15 ani
  • 18 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 18 ani
  • Puteţi consulta nivelul de rating parental pentru programe/filme direct din pagina de detaliu a programului/filmului.

Mi-am uitat codul PIN, cum îl pot recupera?

  • Dacă doriţi să modificaţi codul PIN pentru Vodafone TV, mergeţi în Profil și Setări - Setări de control parental. Vă reamintim, codul PIN prestabilit pentru serviciul Vodafone TV este 1234.
  • Dacă nu vă amintiţi codul PIN și este altul decât cel standard, vă rugăm să apelaţi *777 pentru a fi resetat la valoarea standard.

Ce pot face dacă văd un cod de eroare?

  • Verificaţi conexiunea la internet 3G/4G/Wi-Fi a dispozitivului și/sau închideţi și redeschideţi aplicaţia. Dacă problema persistă și afișează în continuare un cod de eroare apelaţi *777.

Cum procedez daca am deja un cont Netflix?

  • Dacă aveţi deja un cont Netflix achiziţionat cu plata pe factura Vodafone puteţi accesa secţiunea dedicată din Vodafone TV, iar dacă aveţi un cont achiziţionat direct de la Netflix cu plata cu cardul bancar, accesaţi în continuare aplicaţia Netflix în mod direct de pe telefon, tabletă, TV.

Cum procedez daca nu am deja un cont Netflix/ Cum pot achiziţiona un abonament Netflix?

  • Pentru achiziţionarea unui abonament Netflix trebuie să accesaţi sectiunea dedicată Netflix din cadrul aplicaţiei Vodafone TV, din meniul Video on Demand. Apoi puteţi opta pentru unul din cele 3 opţiunile disponibile (Basic, Standard, Premium) ce oferă acces la tot conţinutul Netflix. Plata pentru serviciul Netflix se va realiza prin intermediul facturii Vodafone.