Tot ce privești
într-un singur loc.

Descoperă Vodafone TV, aplicaţia în care vezi filmele, serialele și emisiunile tale preferate.

Recomandări personalizate

Descărcare temporară

Vizionare continuă

Înregistrezi direct în aplicaţie

Tot ce urmărești
într-o singură aplicație

Ai filme și seriale la
doar 3 pași distanţă

 
1

Intră în contul tau MyVodafone
sau creează-ți un cont nou.

Intră în cont
 
 
2

Alege opțiunea Vodafone TV
care ţi se potrivește.

Vezi extraoptiunile
 
3

Descarcă aplicația Vodafone TV din Google Play sau App Store și gata, te uiți la ce vrei, când vrei, oriunde vrei!

Pachetele
VodafoneTV

Pachetul
Family


peste 500 ore de petrecut in familie
 

9 canale TV

Disney Channel, Disney Junior,

Viasat (3 canale) & History,

Nickelodeon & Nick Junior, DaVinci Learning

*Ofertă valabilă pentru abonații Vodafone

1€
Pachetul
Learn & Fun


peste 300 ore de episoade educative pentru copii

3 canale TV

Nickelodeon & Nick Junior

DaVinci Learning

 

 

3€
Pachetul
Cinema


peste 1000 ore de filme si seriale captivante

5 canale TV

Comedy Central & Paramount

TV 1000 & Epic Drama

Crime & Investigation

 


Sau alege toate beneficiile la un preţ special

5€
Pachetul
Premium

Întrebări frecvente
VodafoneTV

Ce este Vodafone TV?

  • Vodafone TV este cel mai nou serviciu TV al Vodafone, care oferă acces la conținut de calitate pentru întreaga familie prin intermediul aplicației mobile Vodafone TV, disponibilă pentru Android și iOS.

Cum mă autentific în aplicația Vodafone TV?

  • După descărcarea aplicației dvs. Vodafone TV din App Store sau Google Play, vă puteți conecta utilizând contul de MyVodafone (cu nume de utilizator și parolă). Dacă v-ați uitat parola, aveți posibilitatea de a o reseta direct din aplicația Vodafone TV sau de pe www.vodafone.ro. Dacă nu aveți încă un cont MyVodafone, vă puteți crea unul pe www.vodafone.ro sau direct în aplicația mobilă MyVodafone.

Ce extraopțiuni sunt disponibile în Vodafone TV?

  • Opțiunea Cinema înglobează toate genurile de filme, pentru toate gusturile: de la blockbustere și filme independente premiate la festivaluri și până la filme pentru întreaga familie, seriale de comedie sau drame.
  • În opțiunea Family găsești conținut pentru copii, dar și pentru părinți. Hopster pentru copiii mici, dar și conținut educațional de la Da Vinci Learning și Nickelodeon, plus Disney pentru toți copiii și documentare BBC și Viasat pentru părinți.

Pot vedea emisiuni care au fost deja difuzate?

  • Da, și există mai multe moduri în care puteți vedea programele pe care le-ați pierdut. Puteți utiliza funcția de “Căutare" din partea dreaptă sus a meniului sau puteți naviga în Ghidul TV în trecut, pentru a vedea emisiunile din ultimele 7 zile. În cazul în care programul care vă interesează are pictograma cu săgeata circulară, puteți începe imediat să îl vizionați. De asemenea, puteți găsi cele mai bune programe din ultimele 7 zile și în secțiunea Catchup On Demand din meniul Video on Demand.

Pot vedea de la început un program de pe un canal TV care e live?

  • Da, accesați sectiunea Ghid Programe TV, alegeți programul care vă interesează și verificați dacă este marcat cu pictograma cu săgeata circulară spre stânga. Puteți să reporniți urmând acești pași: selectați opțiunea De la început din pagina respectivului program sau puteți, de asemenea, să reporniți programul apăsând butonul Pauză în timp ce urmariți un canal tv și să deplasați cursurul de pe banda roșie. Pentru funcția de restart sunt disponibile numai programele care au pictograma aferentă.

Am introdus corect username și parola de MyVodafone, însă nu mă pot autentifica în Vodafone TV, ce trebuie să fac mai departe?

  • Asigurați-vă că aveți o opțiune Vodafone TV activă pe cont, verificând în My Vodafone, secțiunea Serviciile Mele/Vodafone TV. În cazul în care nu există nicio opțiune activă trebuie mai întâi să activați una, verificând ofertele speciale pentru dvs.

Ce presupun cele 3 permisiuni ale Vodafone TV care trebuie agreate înainte de a utiliza aplicația?

  • Cele 3 categorii de permisiuni sunt necesare pentru a ne asigura că aplicația funcționează la parametri optimi, astfel:
    • Accesul la statusul telefonului și gestionare apeluri este un mesaj standard al sistemului de operare Android care ne este necesar doar pentru a crea un ID unic al dispozitivului dvs. Aplicația nu acceseaza contactele sau istoricul apelurilor.
    • Accesul la locație este important pentru geo-blocare și acces în roaming conform reglementărilor europene de portabilitate a conținutului audiovizual.
    • Accesul la fișiere media de pe dispozitiv este necesar pentru unele funcționalități, precum și pentru a putea folosi spațiu de stocare extern în cazul în care cel intern este limitat.

Cum caut o emisiune sau un film care mă interesează?

  • Cu ajutorul butonului de Căutare (pictograma cu o lupă) aflat în colțul din dreapta sus al aplicației, unde trebuie să introduceți minimum 3 caractere.

Care este rolul Codului PIN?

  • PIN-ul este un cod numeric de utilizat dacă decideți să activați funcția de Control Parental. Puteți să-l setați sau să-l modificați din Profil și Setări - Parolă & PIN. PIN-ul standard pentru serviciul Vodafone TV este 1234.

Cum activez Controlul Parental pentru copilul/copiii mei?

  • Puteți activa codul PIN pentru a proteja vizualizarea programelor din secțiunea Profil și Setări - Setări de control parental din meniul aplicatiei, alegând dintre următoarele opțiuni:
  • AP – producţii care pot fi vizionate de copiii în vârstă de până la 12 ani numai cu acordul sau împreună cu părinţii ori familia
  • 12 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 12 ani
  • 15 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 15 ani
  • 18 - producţii audiovizuale interzise copiilor sub 18 ani
  • Puteți consulta nivelul de rating parental pentru programe/filme direct din pagina de detaliu a programului/filmului.

Mi-am uitat codul PIN, cum îl pot recupera?

  • Dacă doriți să modificați codul PIN pentru Vodafone TV, mergeți în Profil și Setări - Setări de control parental. Vă reamintim, codul PIN prestabilit pentru serviciul Vodafone TV este 1234.
  • Dacă nu vă amintiți codul PIN și este altul decât cel standard, vă rugăm să apelați *777 pentru a fi resetat la valoarea standard.

Ce pot face dacă văd un cod de eroare?

  • Verificați conexiunea la internet 3G/4G/Wi-Fi a dispozitivului și/sau închideți și redeschideți aplicația. Dacă problema persistă și afișează în continuare un cod de eroare apelați *777.

Cum procedez daca am deja un cont Netflix?

  • Dacă aveți deja un cont Netflix achiziționat cu plata pe factura Vodafone puteți accesa secțiunea dedicată din Vodafone TV, iar dacă aveți un cont achiziționat direct de la Netflix cu plata cu cardul bancar, accesați în continuare aplicația Netflix în mod direct de pe telefon, tabletă, TV.

Cum procedez daca nu am deja un cont Netflix/ Cum pot achiziționa un abonament Netflix?

  • Pentru achiziționarea unui abonament Netflix trebuie să accesați sectiunea dedicată Netflix din cadrul aplicației Vodafone TV, din meniul Video on Demand. Apoi puteți opta pentru unul din cele 3 pachete disponibile (Basic, Standard, Premium) ce oferă acces la tot conținutul Netflix. Plata pentru serviciul Netflix se va realiza prin intermediul facturii Vodafone.